Wednesday 2 November 2011

bila airmata ini mengalir buat kesekian kalinya....

airmata ini mengalir lg..:(

Menangis itu kadang bukan bererti kita lemah dan tidak bersemangat.. Air mata yang mengalir mungkin memberi satu jawapan pada kata kata yang tidak terungkap.. Sekadar Melepaskan kepedihan..semoga segalanya menjadi lebih baik...harap punya cukup kekuatan untuk menempuhi segala dugaan ini...

Buat kesekian kalinya airmata ini mengalir lg.bukan kerana marah tp kecewa yg teramat krn terlalu mempercayai dan terlalu yakin akan dirinya yg konon sudah berubah menjadi lebih baik.terima kasih buat si dia..terima kasih krn buat kesekian kalinya kau memperbodohkan aku..tp kau silap,aku bukan sebodoh yg kau sangkakan.oh ya..buat kau,aku maafkan segalanya...tp bukan senang utk aku melupakan apa yg telah aku telan selama aku mengenali kau...teruskan lah dengan kehidupan 'gila' kau tu...aku doakan kau bahagia..



**sambil layan lagu korban cinta ni,,,,

No comments:

Post a Comment

mekaceh dr chenta ku'in

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket