Sunday, 14 August 2011

peristiwa seram...

peristiwa berlaku pada mlm minggu lalu...peristiwa tu berlaku lebih kurang jam 2pg selepas anak aku meragam dan tak henti² menangis...baru sahaja nk lelapkan mata setelah penat memujuk anak,tiba² dengar bunyi air yang melimpah dibilik air...terdetik dihati..."eh!!aku ada pasang air ker?!!rasa xde plak!!sape plak kat bilik air??"dengan rasa yg seram² sejuk aku beranikan diri utk tutup air tu...<dlm otak tu duk pikir bln pose ni kan setan diikat!!<-----nk sedapkan hti jer!!>pas air tertutup sambung la tdo...!!lena....................ZZZzzzZZZZZZZZZZZZZZZZzzzz!!tbe² lebih kurang pukul 4pg tiba² lampu dapur berkelip² <perasan sbb tdo kat ruang tamu>addeyyyyyyyyyyy!!istifar panjang masa tu!!ade saje yg mengganggu!!terus baca apa yg patut terus bgn dan tutup terus suis lampu!!semoga kejadian sedemikian xberlaku lg.......!!

1 comment:

  1. uwaaa...suspen oooo! pensan2! - @ieza monir

    ReplyDelete

mekaceh dr chenta ku'in

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket