Thursday 11 August 2011

sabarlah wahai sahabat!!

ari ni bkn saja di alam maya aku dengar kes "talam dua muka" or "gunting dalam lipatan"..malah dialam nyata pun ada gak!!ragam manusia!!macam² kan??wat sahabat² yg teraniaya...tiada lain yg dpt aku katakan selain dari bersabar.......!!sabar dan terus bersabar.....<-----aiceh mcmlagu aishiteru plak!!hehehehe!!aku pn pnh difitnah...dh rasa dh sume tu!!tp aku diam je!sbb aku yakin ALLAH SWT lebih mengetahui segalanya...!now.......si penfitnah tu malu sndri...ok je dgn aku!aku on jenis xsuke la nk masam muka lelama ni!letih la...lgpn xmo mendatangkan dosa yg dh berguni² tu!!cuma masih teringat kata² ini " dh la x abis skola"!!errkkkkkkkkk??!klu belajar smpi "U" belum tentu menjamin kehidupan yg baik!!cukup la smpi SPM!!dh tu rezeki yg ALLAH bg..terima je la kan??sape kita utk menidakkan ketentuan Dia....?eehhhhhhhh!!xmo la ckp hal ni!!rse dri ni semakin lemau.............!aadeeeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!semput!!


No comments:

Post a Comment

mekaceh dr chenta ku'in

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket